т.:(044) 362-54-78, т/ф.:(044) 277-39-01
м.Київ, вул. Лебедєва-Кумача, 6
050-982-52-93
067-218-04-35

Гарантія

На покупців нашого магазину поширюються всі права передбачені Законом України "Про захист прав споживача".

  Всі наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника.

  На всі товари, що придбані в нашому магазині, надається гарантія  до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон компанії "Статус Груп".

  Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.
 
  Увага!
Для уникнення непорозумінь просимо Вас уважно вибирати товар і вказувати всі важливі для Вас моменти (наприклад, колір) під час замовлення.

  Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.

  Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.

  Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів використання: будь-яких механічних пошкоджень, подряпин, відколів, слідів від ударів чи падінь, намокання і т.п.
 
 
Так само має бути збережене:
  • Повна комплектність товару
  • Цілісність і всі компоненти упаковки
  • Ярлики
  • Заводські пломби та маркування виробу
  Якщо товар не працює обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

  Обмін товару або повернення коштів проводиться виключно в нашому офісі за адресою: Київ, вул. Гната Юри, 9, офіс 102. З понеділка по п'ятницю з 10-00 до 18-00 . Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.

  Гарантійний ремонт товару.

   Всі товари, що пропонує наша компанія, проходять вхідний контроль якості. І, ми сподіваємося, покупка зроблена в нас буде радувати Вас довгі роки. Однак іноді техніка ламається. Якщо це сталося, нижче ми наводимо правила гарантійного обслуговування.

  Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон  компанії "Статус Груп". У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є адреси і телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.

  Так само на цій сторінці нижче Ви можете знайти список найбільших сервісних центрів. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.

  Якщо в гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати Ваш товар.

  Якщо в гарантійний період виріб придбаний у нас вийшло з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованих сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

  Для цього необхідно надати нам:

- Товар з повною комплектацією
-
Гарантійний талон
-
Документ, що підтверджує оплату
-
Висновок сервісного центру обов'язково з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік»
  Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- Порушення збереження гарантійних пломб
-
Наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб
-
Порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах
- Несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару
- Неправильного заповнення гарантійного талона
-
Якщо серійний номер, що знаходиться на виробі, змінений, стертий або не може бути встановлений

  Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- Природний знос або вичерпання ресурсу
-
Випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом)
-
Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
-
Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів)
-
Пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або пониженням в мережі
-
Пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі
- Пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
-
Пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації

  Останні новини, каталоги, прайси, статті, приклади робіт компанії "Статус Груп" можна переглянути на головній сторінці. Також радимо завітати до нашого Інтернет-магазину.

Бажаємо Вам вдалих покупок!
Колектив компанії "Статус Груп"
тел. (044) 362-54-78

П`ятниця, 24.11.2017, 02:01
Вітаю Вас Гість

Форма входу

Переклад сайту

Пошук по магазину


Пошук по сайту


Архів записів

Календар

«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Валюта

Кошик

Ваш кошик порожній

Теги

Наше опитування

Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Погано
3. Непогано
4. Жахливо
5. Добре
Всього відповідей: 1

Новини

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0